کشک بادمجان رژیمی

کی گفته که کشک بادمجون حتما باید با بادمجونایی که با روغن فراوون سرخ شدن و کالری بالایی دارن درست بشه؟! بعضیا بادمجون رو توی فر میذارن تا کبابی بشه اما به نظر من سرخ کرده خوشمزه تره!

بادمجون ها رو پوست بکنین و نگینی کنین یا اگه می خواین حالت ریش ریش توی غذا داشته باشه به شکل زیر خوردش کنین

 


 به نظر من سه تا بادمجون متوسط برای یک نفر کافیه. برای هر سه بادمجون دو تا قاشق روغن بریزین و با در بسته سرخش کنین. چون روغنش کمه زیرشو کم کنین که نسوزه.

 

هر چند وقت یکبار در قابلمه رو بردارید و بادمجونا رو هم بزنین. با این کار هم بادمجونا سرخ میشن هم تقریبا له میشن و نیاز به له کردن ندارن. بادمجونا که سرخ شد کمی اب بریزین تو قابلمه و بذارین جا بیفته و اگر هنوز کامل له نشده بود با گوشکوب کمی لهشون کنین. در اخر مقدار دلخواه کشکتون رو اضافه کنید و 5 دقیقه بعد سرو کنین و با نعنا داغ و پیاز داغ تزیین کنین. یادتون باشه برای نعنا داغ خیلی کم روغن بریزین چون قراره رژیمی غذا بخورین! نوش جانتون!

 

 

 

 

کالری این غذا برای هر نفر:215 

دو قاشق روغن200 کالری + 15 گرم کشک15 کالری= 215

برای هر 30 گرم نان 75 کالری به این مقدار اضافه کنین

/ 2 نظر / 41 بازدید
سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت

بسيار عالي مطلباتون يکي از يکي قشنگتر و بهتره واقعا خسته نباشيد و اميدوارم با موفقيت به کارتون ادامه بديد.[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

هاله

آی دختر! چرا به روز نمیکنی؟! بدو منتظریم