سالاد میوه

دسر ها معمولا کالری بالایی دارند و موقع رژیم حتی نمیشه بهشون نگاه کرد چه برسه به اینکه ادم بخواد به خوردنشون فکر کنهآخ

اما اگر شما دسری با میوه ها درست کنین هم کالری بالایی مصرف نکردین و هم یه چیز مفید خوردین. اگر میوه های زیادی دارین که خورده نمیشه و داره خراب میشه میتونین باهاش این سالاد میوه رو درست کنین. به علاوه این دسر رو میتوتین با سهمیه میوه روزانه رژیمتون درست کنین. طرز تهیه خیلی ساده است.

مواد لازم:

میوه های فصل مثل هندوانه، طالبی، سیب، آلبالو گیلاس، هلو ، شلیل، پرتقال، انبه و ...

ژله رژیمی در طعم دلخواه نصف بسته

میوه هایی که من استفاده کردم یه زردالو، هلو، سیب گلاب، شلیل و نصف پرتقال و کمی انگور بود. هندوانه و طالبی نداشتم وگرنه میریختم

 

 

 

ژله رو مطابق دستورش درست کنین و بذارین یخچال تا ببنده اگه عجله دارین بذارین فریزر. تو این فاصله میوه هاتونو خورد کنین. ژله که نیم بند شد و دیگه ابکی نبود میوه هاتونو بریزین توش و اگه دوست داشتین تگری باشه یه مقدار یخ هم اضافه کنین.

 

 

 

این مقدار حدود 4 تا کاسه میشه.

 

 

یه بسته ژله رژیمی 40 کالری و یه بسته ژله معمولی 400 کالری داره و اگر  از ژله رژیمی استفاده نکنین کالری دسرتون خیلی بیشتر میشه. میتونین به جای ژله میوه هاتونو با یخ تو شربت های مختلف مثل اناناس یا پرتقال بریزین. این هم یه دسر خوشمزه و خنک تابستونی میشه که البته باز هم کالری بیشتری داره.

هر واحد میوه هم 75 کالری داره و شما میتونین کالری دسرتونو بسته به تعداد و نوع میوه هایی که استفاده میکنین حساب کنین.

/ 1 نظر / 44 بازدید
helen

سلامممممم ايول ادم يه همچين وبايي رو ميبينه از وب خودش نااميد ميشه[گریه][تعجب][ناراحت]